Nforce4

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 13:18:43 MET

Witam,
Chcialem sobie zlozyc komputer na tym chipsecie, gdyz zalezy mi na AMD 64 i
na PCIex, ale co z tego jak nigdzie nie ma dostepnej plyty. Co gorsze
powiedziano mi w sklepie przed momentem, zeby pytac raczej w polowie
stycznia ze wzgledow remanentow.
Stad moje pytanie czy w ogole istneje realny terin wprowadzenia plyt nforce4
na rynek? Bo czekam sobie i czekam i ciagle mowia, ze beda, a jesli jest w
cenniku to przy blizszym zainteresowaniu sie sprawa okazuje sie, ze i tak
trzeba czekac. Wiec do kiedy?

pozdrawiam