Re: Nforce4

Autor: Jolly Roger <spameromnie_at_wp.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 13:49:23 MET

Dnia Mon, 27 Dec 2004 13:18:43 +0100, Grzegorz Różański napisał(a):

> Stad moje pytanie czy w ogole istneje realny terin wprowadzenia plyt nforce4
> na rynek? Bo czekam sobie i czekam i ciagle mowia, ze beda, a jesli jest w
> cenniku to przy blizszym zainteresowaniu sie sprawa okazuje sie, ze i tak
> trzeba czekac. Wiec do kiedy?
W komputroniku widziałem Gigabyte na nForce4 (zwykła nie ultra). Asus
na NF4 SLI ma być w Polsce w pierwszym tygodniu stycznia. Tylko tyle
udało mi się dowiedzieć drążąc temat NF4. Ja chyba wezmę Asusa na SLI.
Dwóch kart nie zamierzam używać, ale czekać też nie chcę, a przy
sprzedaży zawsze więcej za taką płytkę dostanę.

> pozdrawiam
pozdr.