Re: Kworld 883 problem

Autor: przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 10:44:24 MET

Użytkownik "Darek S." <po_co@ci.znac.org> napisał w wiadomości
news:cqi68o$c9n$1@sklad.atcom.net.pl...
> Witam i życzę wszystkim obfitych, zdrowych i wesołych świat.
>
> A teraz do rzeczy :-)
> Windows XP Prof
> 512 RAM
> Procesor 2,2 GHz
> Karta graficzna Matrox Millenium 550
> sygnał TV dostarczany kablem
> Brak większych śmieci w systemie, zbędnych kodeków (zainstalowane tylko
Divx
> i K-Lite Codec), z aplikacji odtwarzających multimedia WinAmp, PowerDvd,
> Koala, Windows Media Player 9
>

> Informuję, że jestem w tym temacie lamą zupełną i bardzo proszę o proste,
> łopatologiczne wytłumaczenie :-) Guglam już drugi dzień i powoli świra
> dostaję :-))

Najczesciej zrodlem problemow z tunerami sa kodeki divx - proponuje :
format c: system od nowa zainstalowac wszystkie sterowniki w tym ten
nieszczesny tuner
- powinno dzialac , potem pozostaje tylko znalezc takie kodeki ktore nie
beda sie
"gryzly" z tunerem i beda mialy dobry uninstaler , ewentualnie opcja minimum
sprobuj odinstalowac
klite moze pomoze.

pzdr