Re: System na flashdisku

Autor: Michał Wojtecki <nospam_mwojtecki_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 01:44:15 MET

Dnia Fri, 24 Dec 2004 23:31:47 GMT, Krzysiek czujac naplyw weny
wyskrobal(a):

> www.damnsmalllinux.org
> mam dokladnie ten sam model :) mam 256 mega i smiga spoko :) a tak przy
> okazji , dziala Ci bez problemu bootowanie za pomoca tego programu ze
> strony Kingstona (kingston boot utility) ?

Ja dopiero dostalem tego flashdiska wiec jeszcze nie testowalem softu
zadnego. Po prostu chcialem sie dowiedziec czy takie cos dziala bo o tym
slyszalem troszke. Na tamtej stronie bedzie wszystko wyjasnione czy moze
proces instalacji jest jakis bardziej zlozony?