Re: System na flashdisku

Autor: Michał Wojtecki <nospam_mwojtecki_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 12:31:02 MET

Dnia Fri, 24 Dec 2004 23:31:47 GMT, Krzysiek czujac naplyw weny
wyskrobal(a):

> www.damnsmalllinux.org
> mam dokladnie ten sam model :) mam 256 mega i smiga spoko :) a tak przy
> okazji , dziala Ci bez problemu bootowanie za pomoca tego programu ze
> strony Kingstona (kingston boot utility) ?

Ok znalazlem dzisiaj troche czasu zeby sie tym zajac. Mam jednak teraz 2
problemy:
1)Gdy uruchamiam Kingston boot utility mam tylko biale pola przy wybieraniu
systemu plikow i "allocation unit size". Wiesz moze jak sprawic zeby ten
programik dzialal?
2)Sciagnalem tego Linuxa, ale jak taki plik .iso nagrac na flashdiska? Jaki
program jest do tego potrzebny?