OC - pobor mocy procesora i zestawu (REALNY!!!)

Autor: Zethon <zethon_at_o2.pl>
Data: Sat 25 Dec 2004 - 01:45:44 MET

jak myslicie?
ile moze pobierac komp w takiej konfiguracji:

Abit IS7-E
Celeron D 320 2,4GHz @ 4,1GHz 1,625V
GeForce 3 Ti200 @ Ti500
2x256MB Elixir
HDD Seagate 120GB SATA
i CDRW A-Open 48x24x52x

Powiem tak, zasilacz jaki mam to Fortron FSP300-60GT (3,3V-28A; 5V-30A;
12V-14A) Aktywne PFC.
Kiedy procesor mam podkrecony na 3,6GHz bez podnoszenia napiecia czyli na
standartowym 1,375V to komp chodzi bardzo stabilnie i zasilacza nie slychac
wcale, noise killer w fortronach naprawde dziala super!!!
Ale...
gdy podkrece procesor do wartosci jak podalem wyzej i wlacze memtesta z
dyskietki to po 2 minutach fortronowi wiatrak zaczyna sie krecic na maksa i
glosny jest jak cholera.
Na wiecej procesora nie moge podkrecic, bo albo sam procesor nie moze, albo
plyta nie moze, albo sam zasilacz juz szaleje i nie daje rady.

Pytanie 1:
Ile to wszystko moze pobierac mocy? Czy zasilacz juz jest na granicy
wytrzymalosci?
wg stronki http://www.kyniek.klub.chip.pl/n_teoria.php moj procesor
wydziela 140W ciepla. (Nie wiem czy to prawda)

Pytanie 2:
Czy zakup NeoTec-a "V4200 420W GOLD APFC No-Noise" za 300zl to dobry zakup
na potrzeby extremalnego overclockingu mojego procesora? Zakladajac z gory
ze niedlugo bede mial juz P4 2,8E Prescott i tez bedzie krecony :]

ps: jesli chodzi o temperature procesora to nie zdradze tego, bylaby to
niezla reklama ThermalRight-a :)

pozdrawiam
Pawel

--
---ABIT IS7-E, Celeron D320 @ 3,6GHz (P4 2,8E soon)
---ThermalRight SP-94 + DELTA EFB0912HHE,