Re: kolejny zestaw komputerowy, prosba o pomoc w wyborze

Autor: Jerry.J <jerryjacobsNO.SPAM_at_NO.SPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 23:36:26 MET

"JackEK" <sdf@pol.esp> wrote in message
news:cqi4qo$284$1@atlantis.news.tpi.pl...

> a ten znowu swoje - przestan czlowieku bo jeszcze naprawde ktos ci
> uwierzy.

A Ty mi wyglądasz na sprzedawce tej tandety :)

Ja to robie z dobrej woli, żeby ludziom troche
do rozumu przemówić...

Na temat LCD czy monitorów CRT - LG, Samsung-a,
Belinea, Hansol-a, itp. szajsu każdy
sprzedawca na giełdzie komputerowej (i każdy kto się zna )
powie Ci to samo - że to ostatnie gówno !
( oczywiście nie w momencie sprzedaży takiego "sprzętu" :)
 ...ale jak wrócisz do niego pytając o serwis :DDD ).

Troche siedze w tym temacie i zdążyłem sobie wyrobić opinie
na temat lepszych i gorszych firm, którą podzielają zresztą kumple
z giełdy i serwisu jednej z większych (w pierwszejh dziesiątce w
Warszawie) firm komputerowych....

J.J