Re: kolejny zestaw komputerowy, prosba o pomoc w wyborze

Autor: Jarek (Cobra) Marecik <lucky9999_at_wp.pl>
Data: Sun 26 Dec 2004 - 13:34:41 MET

Dnia Fri, 24 Dec 2004 23:36:26 +0100, Jerry.J napisał(a):

> A Ty mi wyglądasz na sprzedawce tej tandety :)
>
> Ja to robie z dobrej woli, żeby ludziom troche
> do rozumu przemówić...
>
> Na temat LCD czy monitorów CRT - LG, Samsung-a,
> Belinea, Hansol-a, itp. szajsu każdy
> sprzedawca na giełdzie komputerowej (i każdy kto się zna )
> powie Ci to samo - że to ostatnie gówno !
jak się zna na sprzęcie tak jak Ty, wielki guru, to się nie dziwię,
że tak twierdzą

> ( oczywiście nie w momencie sprzedaży takiego "sprzętu" :)
> ...ale jak wrócisz do niego pytając o serwis :DDD ).
ooo.. coś nowego? a co masz przeciwko serwisowi LG lub Samsunga

> Troche siedze w tym temacie i zdążyłem sobie wyrobić opinie
> na temat lepszych i gorszych firm, którą podzielają zresztą kumple
> z giełdy i serwisu jednej z większych (w pierwszejh dziesiątce w
> Warszawie) firm komputerowych....
<rotfl>
Długo znosiłem Twoje idiotyzmy.
Zmień szybko kumpli... to i tak mały wyznacznik (nawet biorąc pod uwagę
'... w pierwszejh dziesiątce w Warszawie) firm komputerowych....')
Jesteś idiotą i przykro, że Ci którzy chcieliby sensownej porady,
muszą czytać Twoje durne wypociny...
Idź do piaskownicy i poczekaj jeszcze parę lat... wtedy wróć.

--
Jarek (Cobra) Marecik