Re: kolejny zestaw komputerowy, prosba o pomoc w wyborze

Autor: JackEK <sdf_at_pol.esp>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 23:22:39 MET

Jerry.J wrote:
> Więc nie kupuj Hyundaia, Belinei, LG, Benq, Hansola czy Samsunga, itp.
> - jak nie chcesz gorszej jakości !

a ten znowu swoje - przestan czlowieku bo jeszcze naprawde ktos ci uwierzy.
LG i Samsung robia bardzo dobre monitory, Belinea podobnie. To ze ty
trafiles akurat na zbuka o niczym nie swiadczy. Rownie dobrze mozesz qpic
Eizo czy Sony i tez trafic na zjebany. A na przyszlosc prosze popieraj swoje
argumenty jakimis testami ktore udowodnia ze LG to szajs.

szarlatan qrwa - juz normalnie nie moge. Jesli chodzi o SATA to tylko
Samsung albo IBM/Hitachi. Po co brac Seagate jesli za ta sama cene mozna
miec cos lepszego.

> Polecam Mysz+ klaw - Logitech Tuner TV - Aver Media

tuner Aver-Media - ty chyba nie wiesz co piszesz. Tylko WinFast - najlepszy
w swojej klasie.

PS: Tnij cytaty Jerry.J

--
[GA-8S655FX Ultra, P4 Prescott 3.2@3.6 GHz, Pentagram QC-80Cu]