Re: kolejny zestaw komputerowy, prosba o pomoc w wyborze

Autor: allerune <allerune_at_tlen.towytnij.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 23:26:43 MET

Użytkownik "Jerry.J" <jerryjacobsNO.SPAM@NO.SPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cqi43n$9dj$1@inews.gazeta.pl...

> Tylko 19" mniejszych się nie opłaca, ja już bym się
> skusił na 20 " (rozdzielczośc 1600x1200 !!!) - ceny są do
zaakceptowania...

do zaakceptowania jesli ma sie fizycznie pieniadze, wiec jesli mam tu
dolozyc to gdzies indziej musze odjac...

> Więc nie kupuj Hyundaia, Belinei, LG, Benq, Hansola czy Samsunga, itp.
> - jak nie chcesz gorszej jakości !

bede mial to na uwadze :)

> Weź droższego, ale lepszego Kingstona

Czym objawia sie roznica ?

> Polecam Mysz+ klaw - Logitech Tuner TV - Aver Media

To juz mam, tuner wlasnie AverMedia, a myszka i klawiatura spod szyldu
vobisa, nic specjalnego, ale klawiaturka fajna stylistyke ma, cienka i
aluminiowa :) a myszka ma podswietlany na niebiesko roler, niezly bajer
:-))))

> Z powyższych tylko NEC albo Philips !

Sprawdzone osobiscie czy na podstawie innych zrodel ?

> Za ok 600 masz już Radka OEM 9800 128 MB 128 bit lub całkiem niezłego
> GeForce'a

No wlasnie, 600 zlotych, znowu trzeba bedzie gdzies indziej ciac, pytanie
jak to ma sie w porownaniu do wymienionego wyzej
Radeon 9600Pro 128mb Sapphire ?

--
allerune