Re: sempron czy celeron

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 15:23:15 MET

Dnia Fri, 24 Dec 2004 14:42:35 +0100, Piotr Wydymus
<motaboy@poczta.onet.pl> napisał:

> Kupowanie droższego Intela do zadań typowych jest IMO tylko i
> wyłącznie kaprysem. Fakt, 600 złotowa różnica przy kupnie całego
> zestawu nie jest kosmiczna. Mało kto wie po co kupuje wlaśnie Intela a
> nie AMD.
>
> Pozdrawiam,

Ja wiem dlaczego kupuje Intela.Dlatego ze nigdy sie jeszcze na nim nie
zawiodłem w przeciwienstwie do AMD a dokładniej do Durona(o tym powyżej).A
róznica nie jest znowu taka straszna i mylisz sie co do tego że wynosi
600zł.Chodzi mi oczywiscie o róznice cenowa pomiędzy Sempronem a Celeronem
D.
Przykład:
Celerona D z zegarem 2.4GHz ,którego mogę póścić nawet jako
3.6GHz kupie juz za 300zł(w wersji BOX z 36 miesiacami gwarancji).Teraz
przed swietami ceny nieco podskoczyly ale nie we wszystkich
sklepach.Natomiast w tej samej granicy cenowej kupie Semprona
2500+(również w wersji BOX z 36 miesiacami gwarancji) ale z zegarem
1750MHz.Różnica przy standardowej pracy to aż 650MHz a w cenie żadna.
Inny przykład:
Najsłabszy Celeron D 2.26GHz kosztuje okolo 260-280zł(BOX), natomiast
najtańszy sempron 2200+ kolo 220zł.Róznica w cenie to 40zł a w szykości
ponad 700MHz.
Zaznaczam że ceny wziąłem z cennika z przed dwóch tygodni.Z tego co się
orientuje przed świętami Celeronki troche podskoczyły, widzialem nawet
2,4GHz za 380zł (BOX) a Semrony z reszta tak samo, nawet do 290zł za
2200+(box) ( http://sklep.akari.pl/sklep/index.php?rp=item&id_tow=2151).
Ja wybrałem Intela i jestem z tego zadowolony.Każdy kupuje to co woli bo
cena w przypadku Celeronów i Sempronow nie gra znaczącej roli.

--
Pozdrawiam!!!
GG:2842289 :)