Re: sempron czy celeron

Autor: Piotr Wydymus <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 14:42:35 MET

Witam,

>przygladalem sie porownywaniu wydajnosci P4 z HT z Athlonem 64.Pamietam ze
>jednym z elementow testu był rendering w 3D Studio Max.Komputer z P4
>zakonczył renderowanie chyba 23(chyba tyle, ale napewno powyzej 20minut)
>minuty przed Athlonem. I co tez moge napisac ze P4 bije Athlona na łeb no
>nie.Widzialem to na własne oczy!!

Program zoptymalizowany pod Intela. HT bardziej przydaje się w domu,
kiedy robisz wiele rzeczy na raz. W testach nie wyjdzie.

>Podobnie było już lata temu.Mialem Celerona 333 i spokojnie ogladalem
>filmy a kumpel mial AMD K6 350 i filmow nie ogladalbo sie nie dało.

Bo mial komputer zawalony wszelakim śmieciem i kodeki z kosmosu. Filmy
z odpowiednimi kodekami jesteś w stanie puścić na P266MMX.

>Ja tam od zawsze wolalem Intela, ale niech sobie każdy woli co chce ,tylko
>niech pierdół nie wypisuje.

Dla ludzi podobnych do Ciebie są sklepy typu MM. Nie wiem jaką masz
wiedzę, może potrafisz sobie złożyć komputer. Ale to właśnie ta
mentalność pcha ludzi do MM. Twierdzą, że taki duży i markowy sklep
jest pewniejszy niż fitulitum-geszeft w centrum miasta. Druga sprawa
to przekonanie o niższej cenie i wysokiej jakości sprzedawanych tam
produktow. Wszystko bzdury.

Kupowanie droższego Intela do zadań typowych jest IMO tylko i
wyłącznie kaprysem. Fakt, 600 złotowa różnica przy kupnie całego
zestawu nie jest kosmiczna. Mało kto wie po co kupuje wlaśnie Intela a
nie AMD.

Pozdrawiam,

--
AMD Sempron 2400+ | CoolerMaster CP5-8JD1F-0L | ASUS A7V600-X
Elixir 512MB PC3200 | Sapphire R9550 128/128 | NoName BT848