Re: sempron czy celeron

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 12:47:12 MET

Dnia Fri, 24 Dec 2004 00:16:21 +0100, Ok <Berdyczow@malpa.com> napisał:

> może jednak zamiast semprona wybierz athlona.
> a intela zostaw nawiedzonym.

Śmieszny jestes!!!Pewnie mamusia kupila Ci AMD bo był tanszy i w życiu nie
wlaczyles kompa z Intelem a jak juz wlaczyles to nic konkrentego, co
mogloby pozwolic Ci na wyglaszanie opinii na nim nie zrobiles!!!Tacy
wlasne w 50% jestescie Wy, zwolennicy AMD.Wiekszosc z was ma od zawsze
AMD, czyta durne testy w sieci z ktorych jeden drugiemu zaprzecza w
zaleznosci od serwisu i wypisujecie swoje mądrości.Jak mialem praktyke to
przygladalem sie porownywaniu wydajnosci P4 z HT z Athlonem 64.Pamietam ze
jednym z elementow testu był rendering w 3D Studio Max.Komputer z P4
zakonczył renderowanie chyba 23(chyba tyle, ale napewno powyzej 20minut)
minuty przed Athlonem. I co tez moge napisac ze P4 bije Athlona na łeb no
nie.Widzialem to na własne oczy!!
Podobnie było już lata temu.Mialem Celerona 333 i spokojnie ogladalem
filmy a kumpel mial AMD K6 350 i filmow nie ogladalbo sie nie dało.
Ja tam od zawsze wolalem Intela, ale niech sobie każdy woli co chce ,tylko
niech pierdół nie wypisuje.

--
Pozdrawiam!!!
GG:2842289 :)