Re: Problem z podlaczeniem klawiatury muzycznej CREATIVE :(

Autor: Escorpion <escorpion_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 13:39:18 MET

Robbo <robbo@i.luv.spam.com> napisał(a):
> Być może to było chybione rozwiazanie. Spróbuj podłączyć do zwykłego
> kompa przez PS/2 i zainstaluj
> tak samo jak instalowales na laptopie i sprawdz czy działa.

Super, problem tylko w tym, ze nie mam dostepu do "zwyklego" kompa, a osoba
dla ktorej jest prezent tez ma tylko laptopa.

> Sprawdz czy napewno w laptopie nie masz portu PS/2? Co to za laptop?
> Wszystkie laptopy jakie widzialem mialy gniazdo PS/2 do podlaczenia
> zewnetrznej klawiatury badz myszki !

Sprawdzilem, nie ma. To jest Toshiba Satellite. Sprawdzalem w sumie w 3
laptopach i zaden nie mial PS/2.

I co mam zrobic? Oddac klawiature do Media Markt? Szkoda, bo to fajny
prezent :(