Re: Problem z podlaczeniem klawiatury muzycznej CREATIVE :(

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 14:23:40 MET

Escorpion wrote:

> Super, problem tylko w tym, ze nie mam dostepu do "zwyklego" kompa, a osoba
> dla ktorej jest prezent tez ma tylko laptopa.

Patrzylem troche w necie i widzialem ze inni tez mieli z problemy z
USB->PS/2. Niestety wszystko wskazuje ne to ze ta klawiatura wymaga
fizycznego klasycznego portu PS/2 do poprawnej pracy.

> Sprawdzilem, nie ma. To jest Toshiba Satellite. Sprawdzalem w sumie w 3
> laptopach i zaden nie mial PS/2.
>
> I co mam zrobic? Oddac klawiature do Media Markt? Szkoda, bo to fajny
> prezent :(

Niestety obsluga MediaMarkt (co Cie tam wogole posłało po sprzęt komp.?)
jak zwykle okazala sie wysmienitym doradztwem i wprowadzila Cie w błąd.
Wymagany jest port PS/2. A co wiecej, nawet jesli jest port PS/2 -
Creative w swoich FAQ pisze ze klawiatura moze nie pracowac ze
wszystkimi laptopami z roznych powodow.

--
pzdr
rb