Re: LCD 17"IIyama ProLite E431S czy moze cos innego

Autor: amstel <amstelCUT_at_go2.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 13:06:49 MET

Użytkownik "Jerry.J" <jerryjacobsNO.SPAM@NO.SPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cqcof4$kmb$1@inews.gazeta.pl...

> Bzdura... Wszystkie maja 170-175 - prawie nie ma różnicy.....

LOL.Iiyama E431:poziomo 140°,PIONOWO 120°;
                prawo/ lewo po 70°;
                GÓRA / DÓŁ po 60°.

> NIe wiem jak ten model, ale iiYama to jedna z najlepszych firm.
> A czy kąty są ważna (szczególnie jak jest niewielka róznica) ? :)

Ja w przeciwieństwie do Ciebie pracowałem na tym panelu i przy nawet
nieznacznej zmianie pozycji w >pionie<,zmieniał się kontrast.

www.mva.pl/?id_kategorii=2&top=71&kategoria=196 :
a.. Charakterystyka w pionie:

  a.. Kiepskie wartości dla pionowych kątów widzenia.
  b.. Siedząc na wprost monitora widzimy charakterystyczne rozjaśnienie w
dole monitora w stosunku do wartości na środku. Przy górnej krawędzi
obserwujemy przyciemnienie obrazu
  c.. Inwersja kolorów dla kątów powyżej 140o patrząc od dołu
  d.. Rozjaśnienie obrazu podczas patrzenia od góry