Re: nie wykrywa urzadzenia podlaczonego dok ompa

Autor: Matoos <szczepanski-alaska-pl_at_nospam.com.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 13:01:14 MET

Użytkownik "krzysiek6812" <krzysiek6812@wp.pl>

>Dopiero potem przeczytałem w instrukcji że
> najpierw trzeba zainstalować soft a potem w trakcie instalacji należy
> podłaczyć kam. I teraz działa.... Pozdrawiam .

To juz tez probowalem, instalowalem sterowniki ale co z tego jak
i tak dalej nie widzi tej cholernej kamery? ...
No coz, jeszcze sprawdze to USB czy jest wogole uruchomione,
ale nie mam teraz dostepu do tego komputera.
A swoja droga chyba jednak jest to USB OK bo jak podpialem kamere
to przy restarcie mignela dioda na kamerze. Czyli jakis prad przez
nia przeszedl ;) Ale moze to zla przeslanka? :)

pozdrawiam
Maciek