Re: nie wykrywa urzadzenia podlaczonego dok ompa

Autor: krzysiek6812 <krzysiek6812_at_wp.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 12:19:31 MET

Użytkownik "Matoos" <szczepanski-alaska-pl@nospam.com.pl> napisał w
wiadomości news:cqe515$q8e$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witajcie!
>
> Wiele razy mi pomogliscie moze i teraz pomozecie :)
> Otoz nie moge zainstalowac kamery internetowej.
> Po podlaczeniu jej do kompsa przez USB komputer
> nie wykrywa, ze zostalo cokolwiek podlaczone.
> Probowalem na rozne sposoby ta kamere instalowac
> i nic.
> Nie wiem czu USB jest jakos zablokowane czy co?
> Poradzcie, wierze, ze to pewnie jakas prosta rzecz
> do wykonania.
> System Windows XP
>
> pozdrawiam
> MAciek

Miałem podobny problem. Nie wiem czy w Twoim przypadku to zadziała ale
chodziło o to że kamera nie była wykryta przez system a na dodatek wszystko
siadło po jej podłaczeniu. Dopiero potem przeczytałem w instrukcji że
najpierw trzeba zainstalować soft a potem w trakcie instalacji należy
podłaczyć kam. I teraz działa.... Pozdrawiam .