Re: karta grafiki - z wczoraj

Autor: Maly <maly_at_neverland.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 12:28:25 MET

Mam płytę z takimi układzikami, jest na niej napisane jeszcze "SUPER"
producenta płyty zapomniałem, format AT/ATX, ma agp i FSB to 66Mhz (mogę coś
koło 88 i 100 ustawić), UDMA 33, 3xPCI, 2xISA. Ta płyta to porażka, też
miałem takie problemy z AGP i nic nie wymyśliłem, w dxdiag wywalało system,
ostatnio padł w niej kontroler dysków (robi jako serwer a system odpalam z
CD i jakoś działa), po prostu masakra, szkoda nerwów. Kup jakąś starą płytę
na intelu, via w tamtym czasie robiła beznadziejne chipsety, z resztą do tej
pory unikam wszystkiego z "VIA".