Re: karta grafiki - z wczoraj

Autor: Axel <ihatespam_at_nospam.for.me>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 12:30:43 MET

Użytkownik "Slaey" <slaey([Nie spamuj)]@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cqe78i$40m$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ale na chipsecie VIA pisze VT82C586B, S7-SB
> VT82C691 TAIWAN

Wydaje mi się że to za stara płyta żeby mieć opcje przestawiania
częstotliwości magistrali pamięci i FSB w BIOSie. U mnie na VIA Apollo Pro
133A (VT82C694X) i najnowszym BIOSie dla tej płyty (08/13/01) wszystko
działa idealnie na AGP x4. Przy wczorajszym wątku opsiałem jeszcze co
ewentualnie można zrobić. Jednak jeżeli wszystko inne zawiedzie to obawiam
się że jedyne co pozostaje to nabycie nowszej płyty głównej. Jeszcze jedno.
Nie instaluj najnowszych sterowników VIA 4 in 1. Zainstaluj legacy drivers!