nie wykrywa urzadzenia podlaczonego dok ompa

Autor: Matoos <szczepanski-alaska-pl_at_nospam.com.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 11:00:33 MET

Witajcie!

Wiele razy mi pomogliscie moze i teraz pomozecie :)
Otoz nie moge zainstalowac kamery internetowej.
Po podlaczeniu jej do kompsa przez USB komputer
nie wykrywa, ze zostalo cokolwiek podlaczone.
Probowalem na rozne sposoby ta kamere instalowac
i nic.
Nie wiem czu USB jest jakos zablokowane czy co?
Poradzcie, wierze, ze to pewnie jakas prosta rzecz
do wykonania.
System Windows XP

pozdrawiam
MAciek