Re: Chieftec 302 D

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 15:30:42 MET

Użytkownik "Hanibal" <salaboss@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cqbvvk$jtv$1@news.onet.pl...

> Jak u was pracują te 2 wentyle w tym zasilaczu ? U mnie z tego co się
> czuje
> to ten nad procem zasysa powietrze do zasilacza i ten z tyłu też
> zasysa do
> zasilacza, więc wnioskuje że to powietrze musi się na cdrom wywalać.
> Jak w taiej sytuacji usawić tylni wentylato w kompie ??? Jeżeli teraz
> ustawie ten z tyłu na wywalanie powietrza z obudowy to czy tak
> właściwie nie
> będzie rywalizował z tym nad procem w zasilaczu ?

Hmm... chyba cos w fabryce zle zmontowali, bo ten z tylu powinien wiac
na zewnatrz, wez jakis kawalek nitki i zobacz, czy wciaga, czy dmucha,
bo powinno dmuchac na zewnatrz. Czasami jak wentylator wolno sie kreci,
to czuc jakby ciagnelo, a nie pchalo, ale nitka rozwiaze problem.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl