Re: Chieftec 302 D

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 15:31:45 MET

Hanibal wyklepał na klawiaturze

> Mam pytanie bo już sam nie wiem w którą strone sobie cyrkulacje
> powieatrza w kompie ustawić.
> Jak u was pracują te 2 wentyle w tym zasilaczu ? U mnie z tego co się
> czuje to ten nad procem zasysa powietrze do zasilacza i ten z tyłu też
> zasysa do zasilacza, więc wnioskuje że to powietrze musi się na cdrom
> wywalać.

W dwuwentylatorowych zasilaczach jeden wentylator (w obudowie) wciąga
powietrze, a drugi, z tyłu obudowy, powinien je wyrzucać na zewnątrz.

> Jak w taiej sytuacji usawić tylni wentylato w kompie ??? Jeżeli
> teraz ustawie ten z tyłu na wywalanie powietrza z obudowy to czy tak
> właściwie nie będzie rywalizował z tym nad procem w zasilaczu ?

Tu nie ma żadnej rywalizacji :). Ten z tyłu generalnie powinien wyciągać
powietrze. Im więcej ciepłego zostanie wywalone z budy, tym więcej chłodnego
komputer wciągnie różnymi dziurami ;).

--
Solar
solar91.małpa.op.pl   GG 1834424