Chieftec 302 D

Autor: Hanibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 15:23:27 MET

Witam
Mam pytanie bo już sam nie wiem w którą strone sobie cyrkulacje powieatrza w
kompie ustawić.
Jak u was pracują te 2 wentyle w tym zasilaczu ? U mnie z tego co się czuje
to ten nad procem zasysa powietrze do zasilacza i ten z tyłu też zasysa do
zasilacza, więc wnioskuje że to powietrze musi się na cdrom wywalać.
Jak w taiej sytuacji usawić tylni wentylato w kompie ??? Jeżeli teraz
ustawie ten z tyłu na wywalanie powietrza z obudowy to czy tak właściwie nie
będzie rywalizował z tym nad procem w zasilaczu ?