Monitor Relisys 768

Autor: INDYGO29 <Indygo29_at_vp.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 13:41:18 MET

Witanko :)
Mam problem z monitorkiem Relisys 768.
Mianowicie padło mi "trafo wysokiego napięcia" - jak poinformował mnie Pan
z serwisu, do którego zadzwoniłem i podałem objawy (trzaskanie w monitorze,
tak jak by iskra przeskakiwała, i jednoczesne miganie obrazu dziwne jego
zwężanie się).
Wymiana takiego "trafo" to koszt około 400 zł w/w Pana.
Czy moze Ktoś z Szanownych Państwa wie czy można kupic jakiś tańszy
zamiennik takiego podzespołu, ewentualnie gdzie w necie szukac takiego
sklepu z częściami. Bo w Chelmie kicha.
Chcą 400 zł za trafo i około 100 zł za naprawę.
A może Ktoś ma taki uszkodzony monitor ale akurat ze sprawnym "trafo" i
odsprzedał by tą część.
Pozdrawiam.