Re: Monitor Relisys 768

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 14:30:03 MET

INDYGO29 wrote:
> Witanko :)
> Mam problem z monitorkiem Relisys 768.
> Mianowicie padło mi "trafo wysokiego napięcia" - jak poinformował
> mnie Pan z serwisu, do którego zadzwoniłem i podałem objawy
> (trzaskanie w monitorze, tak jak by iskra przeskakiwała, i
> jednoczesne miganie obrazu dziwne jego zwężanie się).
> Wymiana takiego "trafo" to koszt około 400 zł w/w Pana.
> Czy moze Ktoś z Szanownych Państwa wie czy można kupic jakiś tańszy
> zamiennik takiego podzespołu, ewentualnie gdzie w necie szukac takiego
> sklepu z częściami. Bo w Chelmie kicha.
> [...]

Trafo na pewno nie dostaniesz taniej niż za 250zł. Nie opłaca się chyba
naprawiać takiego monitora. Tym bardziej, że za ok 250zł dostaniesz
spokojnie jakiś dość ciekawy 17" używany monitorek (ciekawszy od tego
Relisysa - wiem bo sam takiego mam :-D).

--
Piotr Slawinski
- [ HOME ] http://www.alphasoft.org, http://lisa.alphasoft.org