Re: Jaka karta TV

Autor: Tomcio <tom_ful_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 13:44:13 MET

> Leadtek WinFast TV 2000 XP RM - 135 pln NOWA
> Karta TV pixelview PV-BT878P+FM - 70 pln UZYWANA
> Leadtek Winfast TV 2000XP TunerTV EXPERT - 235 pln NOWA
>
> Chcialbym wydac ok. 100-150 pln. Wiem ze jedna kart jest zdecydowanie
> drozsza ale moze warto?
> Macie jakies lepsze typy? Czy warto kupowac uzywane? Na co zwrocic uwage
> przy zakupie?

Napewno nie warto Pixela, no chyba ze ci zalezy na cenie za jaka kupisz.
Uzywalem Pixela dosc spory czas i mozna sie pochlastac z ich oprogramowaniem
i sterownikami. Jedynie ta karta lux chodzila uzywajac programu bTV Pro.
Teraz zakupilem WInfasta TV 2000 XP Expert no i znaczan poprawa. Sterowniki
sa dopracowane i wydaja nowe co jakis czas, tak smao z oprogramowaniem.
Obraz jest zancznie lepszy rowzniez przez to ze ma nowszy chipset z 10bit
przetwornikiem. No i co za tym idzie to to ze lepiej wyglada zgrywany obraz.
Dodatkowo tuner ten nie wymaga tak silnego sygnalu jak Pixel. Moze roznica w
cenie jest znaczna ale w przypadku Leadteka karte masz nowa na gwarancji i
jakosc wiele lepsza.