Re: Porównanie dystrybutorów: Action - ABCData -Pronox

Autor: wieniuszka <wieniuszka_tego_nie_at_gazeta.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 00:10:28 MET

Maciej wrote:

> Zamirzam zmienić dystrybutora części komuterowych.
> Zastanawiam się nad: Action, ABCData lub Pronox (może ktoś zaproponuje
> innych). NIe chcę podpisywać umowy ze wszystkimi i poznawać w "praniu".
> Czy ktoś mógłby porównać ofertę tych dystrybutorów?
> Zwłaszcza ceny, progi obrotu, po których są udzielane przywileje,
> dostępność produktów w magazynie oraz ewentualne kruczki i niuanse
> współpracy. Ewentualnie poproszę o przesłanie aktualnych cenników na priva
> to sam porównam cany.

Ostatnio mam sporo do czynienia z Action i to, co mnie najbardziej uderza to
ze wiekszosc produktow jest oznaczona jako 'mala ilosc' lkub 'brak' oraz ze
cennik 'do sciagniecia' jest przygotowany fatalnie (bardzo wielu produktow
wystepujacych w cenniku online wcale w nim nie ma).
Poza tym IMHO wiele zalezy od handlowca, z ktorym wspolpracujesz - moim
zdaniem firma ta ma wiele cech 'Bizancjum' i wolnej amerykanki.
Szczesliwie firma w ktorej pracuje generalnie nie zajmuje sie handlem
podzespolami wiec bardzo to we mnie nie uderza. Ale gdybym mial sie
zajmowac handlem, to Action bym skreslil.

--
This sentence is false.
Pozdrawiam