Re: X600XT vs GF 6600

Autor: <cyberkid_at_chello.pI>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 23:52:22 MET

Dnia Tue, 21 Dec 2004 23:40:10 +0100, user@domain.invalid napisał(a):

>Jako ze czas na przesiadke z Dobrego starego R8500LE (Hercules) na PCI-E
>A ja sam wypadlem z obiegu gdzies kolo R9100 :) I cos tam czytalem o
>GF6600...ale obecne procki ATI juz mnie pogubily:) Wiec pytam braci
>newsowej:
>
>Który z tych procków sie zainteresowac bardziej? Ceny podobno z tego co
>widzę. Jak Wydajnosciowo.. moze ktos ma jakis link do testu VERSUS :>

Nie jest to _dokładnie_ to, o co prosiłeś, bo nie ma w tym porównaniu
X600XT, natomiast znajdziesz tam wyniki 6600GT na tle innych kart
graficznych obecnych na rynku (tekst po angielsku, myślę jednak, że
nawet nie znając języka nie powinieneś mieć kłopotów z odczytaniem
wykresów):
http://techreport.com/reviews/2004q4/geforce-6600gtagp/index.x?pg=1

--
Pozdrawiam