Re: Zestaw - opinie

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 23:10:27 MET

IMHO za 1700 zł to nie kupisz nawet dobrej 19" CRT.
Jak dla mnie to LCD poniżej 2,5-3 tys zł to porażka.
W tamtym roku znajomy kupił 15" LCD za 1500 zł i on
wysiada w porównaniu z moim 6 letnim CRT SONY.
Kolory, smużenie i kąt widzenia - porażka.
Nie twierdzę, że LCD są do dupy ale przez 2-3 lata
to dla mnie tylko sprzę biurowy lub szpan dla nieznających się.
Wielu użytkowników jest zachwyconych "jakością" LCD
ale oni pewnie nigdy nie widzieli obrazu na choćby pół-profesjonalnym LCD.