Re: ktora firma lepsza nagrywarek DVD?

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 23:07:01 MET

Dnia Tue, 21 Dec 2004 10:39:29 +0100, RaFiB napisał(a):

> http://www.cdrinfo.pl/software/stronaspw2.php
>
> Po prawej stronie na dole masz ranking nagrywarek serwisu CDr-info. To
> również dla tych co piszą że liteon to shit. Mam model 1633s i jestem
> bardziej niż zadowolony

Wiesz, może i wygrywa Liteon, ale nie wiadomo, co to za ranking. Może to
ranking najbardziej sprzedawanych nagrywarek, co nie oznacza że ta co na
górze jest najlepsza. Pewnie gdyby zrobić taki ranking wśród zasilaczy, to
okazałoby się, że Codegen jest the best, bo 60% ludzi ma w obudowie
Codegena. Osobiście nie mam nic do Liteona, ale taki ranking nic dla mnie
nie znaczy.

--
[ Marco ]
AthloN 2400+, Asus A7N8X-E Deluxe,  512 MB RAM, HDD 160 GB