Re: Komputer czasami sam sie restartuje

Autor: Rusałka <rusania12_at_yahoo.com>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 15:20:23 MET

> Odbezpiecz dyskietke przed zapisem....
> Ewentualnie wytlumacz na jakiej podstawie stwierdzasz ze "nie chce sie
> nagrac". Byc moze jakies komunikaty?

hehe, aż taka glupia nie jestem, po uruchomieniu okna dosu nalezy wskazac
dysk docelowy (A) do nagrania plikow a potem reboot. Pewnie jest padnieta
wersja.

> Jesli beczulki tzn ze spuchly (hmmm. chyba nie ma beczek w ksztalcie
> walca?)? Jesli walce rownomierne od spodu do wierzchu to _teoretycznie_ sa
> dobre.

To zerknę dokładniej bo narazie kompik pracuje i w tej chwili z definicji
walce = beczułki ;-)

> Najlatwiej byloby go podmienic na dobry markowy mocny zasilacz. Jesli
objawy
> znikna, tzn ze twoj jest uszkodzony lub za slaby.
> Jesli preferujesz trudniejsza wersje, to wyposaz sie w miernik typu
> woltomierz, podaj stosowne obciązenie, zadysponuj stosowna wiedza i >
przetestuj zasilacz :-D

Komp jest dość stary i dotąd nie sprawiał takich kłopotów, kilka miesięcy
temu dodano do niego dodatkową kość pamięci. Sądze, że to może być tym
spowodowane :-/