Re: radeon 9800 pro + ch³odzenie

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 13:07:50 MET

Magik wyklepa³ na klawiaturze

> procesorze: tzn ¶ciagam stary, czyszczê , smaruje pasta i zak³adam nowy
> czy jest z tym jaki¶ problem : gdzies wyczyta³em ze trzeba zdjac jak±¶
> ramke czy co¶ :( i nie chce tego uszkodzic (gwarancja i wogóle).

Dok³adnie. A ta ramka, to mo¿e byæ ¶led¼ - w wersji do 9800SE jest osobny do
drugiego gniazda, w której¶ wersji silencera jest jeden szerszy, na który
wymieniasz ten oryginalny przy karcie, bo innej ramki nie kojarzê przy
wymianie.
Uwa¿aj przy zdemowaniu starego wiatraka, bo u mnie by³ bardzo mocno
przyklejony i mia³em du¿y problem, aby go zdj±æ.

--
Solar
solar91.ma³pa.op.pl   GG 1834424