radeon 9800 pro + chłodzenie

Autor: Magik <wladek_g_at_interia.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 09:52:15 MET

witam
mam radeona 9800 pro (sapphire) który strasznie się grzeje nawet podczas
normalnej pracy jest goracy i nie chce grac bo sie troche boje przegrzania
układu. w necie wyczytałem ze wszyscy chwala silencera 3.0 jako dobre
narzedzie chłodzace. lecz w związku z tym mam takie pytanko czy wymiana
chłodzenia na karcie graficznej przebiega na zasadzie wymiany na procesorze:
tzn ściagam stary, czyszczę , smaruje pasta i zakładam nowy czy jest z tym
jakiś problem : gdzies wyczytałem ze trzeba zdjac jakąś ramke czy coś :( i
nie chce tego uszkodzic (gwarancja i wogóle).

P.S. mam abita an7 i wentylato na NB jest tandetny co polecacie w jego
miejsce ??

pozdrawiam