Re: radeon 9800 pro + chłodzenie

Autor: Soulsick <soulsick_ANTY_at_SPAM_autograf.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 14:38:12 MET

> witam
> mam radeona 9800 pro (sapphire) który strasznie się grzeje nawet
> podczas normalnej pracy jest goracy i nie chce grac bo sie troche
> boje przegrzania układu.

Jak go kupiles w sklepie to jak moze mu sie krzywda stac od uzywania?
Sprzedali ci karte do GRANIA, to graj a nie macaj... 60C ciebie pewnie juz
oparzy a dla ukladu to jeszcze nie katastrofa.
Jezeli jakims cudem karta sie przegrzeje to najpierw zaczna ci wyskakiwac
artefakty...

I nie bierz sie za grzebanie przy kompie przed swietami ;-)

--
pozdrawiam
Soulsick