Re: Przymiarki do Raptora - prośba o opini

Autor: EP <fhccbeg_at_vagryvafvqr.cy>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 23:00:31 MET

Użytkownik Maciek D. spłodził:

> Ale humorek to masz złośliwy... ;P

Wcale nie, po prostu większość ludzi nie wie co to znaczy cichy komputer,
albo w ogóle cisza przy pracy. Mojego PC z póltorej metra praktycznie nie
słychać w środku nocy, kiedy jest bardzo cicho w okolicy. Nieraz ludzie nie
wiedzą że ja mam komputer włączony, bo u nich to kompy ala wyjce słychać z
daleka.

> wyją dwa WD (80JB i raptor),

Oba to są odkurzacze

> Z mojej strony EOT. Za późno już na bezowocne dyskusje.

No jak, za godzinę nowy dzień, a ty chcesz to przespać ;)

--
P4 3400Mhz LGA775 * 2x512MB DDR2 533Mhz * Asus P5AD2 Premium