Re: Jak zwolnić procesor?

Autor: <smarjanWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 16:21:25 MET

> odkręć go - zmniejsz FSB może mnożnik do minimum...
> a później zmniejsz napięcie o 5% i sprawdź czy będzie zachowywał się
> stabilnie

Jak to odkręć? Na płycie nie ma żadnych zworek.

> to może lepiej kup zasilacz z chłodzeniem biernym, to zły pomysł
> zmniejszać cyrkulacje powietrza, ew domontować drugi wentyl i dopiero
> zmniejszyc zasilanie na obu

Jak bedzie chłodniej, to może jeden wystarczy. W jednym kompie mam dwa wiatraki
szeregowo (elektrycznie) połączone i się to sprawdza. W tym chciałem narazie na
jednym zobaczyć jak się zachowa...

> w BIOSie najczęściej są takie opcje lub ew jakiś programik typu SoftFSB

Do BIOSu zaglądałem i nie wygląda jakby umożliwiał zmianę czegokolwiek...
Zobaczę ten programik.

Dzieki
Szymon