Re: 2 HDD i 2 CD jak podłączyć na 2 taśmach

Autor: Czarek Gorzeński <czarek_at_piwo.org>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 16:25:46 MET

Mariusz napisał(a):
> Nie rozumiem. Pokaż mi dysk, który przekracza ATA100?

Jeden - nie, aczkolwiek przy dwóch pracujących na jednym kanale może to
mieć - AFAIK - jakieś znaczenie. Aczkolwiek oczywiście generalnie nie
będzie różnic pomiędzy 100 a 133.

> Nagrywarki w porywach mają ATA66 (Pioneer), na ogół to zwykłe UDMA2
> (NEC) więc nie sa to demony szybkości.
[ciap]
> Oczywiście najlepiej dysk systemowy mieć na osobnej taśmie, kontrolerze
> ATA133/SATA.

Ale ja się absolutnie z Tobą zgadzam, co zresztą sam zauważyłeś. A mój
uśmiech był do całego wątku - nie do Twojej wypowiedzi - bo kolega
dostał kilka, kompletnie sprzecznych, rad. Chyba zgodzisz się ze mną, że
bezsensem byłoby wysyłanie tegoż LOL w oddzielnym postingu? :)

Pozdrawiam

Czarek Gorzeński