Re: Cooler do GPU

Autor: Hanibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 15:10:50 MET

Użytkownik "Jacek Ł." <jdlolokWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:2080.00000467.41c6c82d@newsgate.onet.pl...
> Czesc
> Ostatnio udalo mi sie dorawac Nvidie 5700 fmy XFX. Niestety ma toto
strasznie
> glosny cooler. I tu moje pytanko. Ktory wentyl do tego GPU jest w miare
cichy?
> Patrzylem na Artica Cooling VGA Silencer NV1. Macie jakies opinie o nim? A
jak
> nie to moze jakas alternatywe? Moze jakis Zalman...a moze zmniejszyc po
prostu
> obroty obecnemu?

Mam tego artica na na GF3TI. U mnie karta w trybie low (1500 Rpm) jest
lepiej chłodzona niż na standardowym wentylu.
Ale już w trybie high wentylator jest wyraźnie słyszalny chociarz daleko mu
do boxowego odkurzacza z 3 ti. Także doczytaj na stronie producenta czy Ci
te mniejsze obroty wystarczą, ewentualnie jak nie to masz ciche chłodzenie
karty (ale już nie nie słyszalne tak jak by niektórzy chcieli).