Re: 2 HDD i 2 CD jak podłączyć na 2 taśmach

Autor: Bartłomiej Miara <bmiara_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 15:10:19 MET

Witam!

Użytkownik "flashi" <flashi_usun_to@pf.pl> napisał w wiadomości
news:cq6lkc$7q6$1@polsl.gliwice.pl...

> Użytkownik "Jacek" <kontobjm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> ciut

Dobrze ci radził...

Tak podłącz...

> Jak dam na jednej
> 2

Olej to szerokim łukiem ;)

> Ehhh tos zle tasiemki kupil jednak :(
> nie wiem jakie kupiles ... ale mysle ze nie kupiles niestety
> okraglych ...
> napewno nie da sie przemiescic napedow tak zeby podlaczyc 2x HDD na
> jednym
> kanale i 2x CD/CDR na 2 kanale ?
> NAjlepsza wydajnosc bedziesz mial wlasnie wtedy kiedy optyki beda na
> innym
> kanale niz dyski HDD

Jak do tego doszedłes? Tak, jest tylko w przypadku jakiś dziwnych
konfiguracji gdy wolniejszy napęd ogranicza szybszy dysk. Normalnie
dyski zdecydowanie podpinaj na różnych kanałach...Mam nadzieję, że nie
muszę tłumaczyć dlaczego...

Bartłomiej Miara