Re: 2 HDD i 2 CD jak podłączyć na 2 taśmach

Autor: flashi <flashi_usun_to_at_pf.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 14:55:16 MET

Użytkownik "Jacek" <kontobjm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cq6lck$2pt$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Przed chwilą pytałem na forum i zgodnie z radą kupiłem tasiemki 2 nowe
ciut
> dłuższe niż standard.
> Radził mi kolega RusH żeby dać na jednej tasiemce HDD i CD i na
> drugiej takoż, a tu czytam, że ma być 2xHDD na jednej, a optyczne na
> drugiej.
> Już zgłupiałem. Można dać na jednej HDD i CD i na drugiej HDD i CDR?
> Jak dam w ten właśnie sposób, to mi wystarczy długości. Jak dam na jednej
2
> HDD a na drugiej CD i CDR to nowe tasiemki będą za krótkie.

Ehhh tos zle tasiemki kupil jednak :(
nie wiem jakie kupiles ... ale mysle ze nie kupiles niestety okraglych ...
napewno nie da sie przemiescic napedow tak zeby podlaczyc 2x HDD na jednym
kanale i 2x CD/CDR na 2 kanale ?
NAjlepsza wydajnosc bedziesz mial wlasnie wtedy kiedy optyki beda na innym
kanale niz dyski HDD