2 HDD i 2 CD jak podłączyć na 2 taśmach

Autor: Jacek <kontobjm_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 14:53:28 MET

Przed chwilą pytałem na forum i zgodnie z radą kupiłem tasiemki 2 nowe ciut
dłuższe niż standard.
Radził mi kolega RusH żeby dać na jednej tasiemce HDD i CD i na
drugiej takoż, a tu czytam, że ma być 2xHDD na jednej, a optyczne na
drugiej.
Już zgłupiałem. Można dać na jednej HDD i CD i na drugiej HDD i CDR?
Jak dam w ten właśnie sposób, to mi wystarczy długości. Jak dam na jednej 2
HDD a na drugiej CD i CDR to nowe tasiemki będą za krótkie.

Jacek