Re: RAID 0 z dwoch dyskow na jednej tasmie ATA

Autor: Robert Kuźmiak <R.Kuzmiak_at_elka.pw.edu.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 23:17:19 MET

> Hmm jezeli ta plyta ma 1x IDE to czy ta plyta na pewno wspiera raid na
> pata?
> Ja bym kupil SATA standardy sie zmieniaja szybciej to nie bedzie ale
> jakos...

Płyta ma 3 IDE, ale tylko na 1 działa RAID
http://www.soltek.de/soltek/product/products_all.php?isbn_st=SL-K8TPro-939
Dla mnie też dziwne, ale wygląda na to, że tak jest.

SATA jest po prostu droższa i nie wiem czy warto (pojedynczy dysk który chcę
kupić chodzi praktycznie tak samo na PATA i SATA)
Niestety nie wiem jak to będzie w tym wypadku - z RAID na jednej taśmie

Pozdrawiam