Sens zmiany athlona 1700 na semprona 2600

Autor: aksakos <_at_poczta.fm>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 21:56:09 MET

Witam

To moj pierwszy post na ta grupe wiec ma poczatek serdeczne powitania
dla wszystkich. Mam pytanie zwiazane z prockami amd. Zastanawiam sie nad
zmiana athlonka 1700+ (AIUGA) na 2600 Semprona. Dodam ze proc chodzi na
plycie Gigabyte GA7VAX, nie krecicem go (szedl najwyzej na 2200 - chyba
wina pamieci, nie krecilem go dalej bo mi zasilacz nie wyrabial, teraz
zmienilem po roku zasilacz i mysle nad mocniejszym procem). Glowna
kwestia - czy jest sens wymieniac, czy moze lepiej wymienic tylko
pamieci i krecic? Dodam jeszcze ze mam chetnego na tego proca za 150 zl,
wiec ewentualny upgrade kosztowalby mnie nieduzo...

Pozdrawiam

Aksak