Re: nero 5.5.9.9 czy zapisuje również DVD

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 22:04:34 MET

"KILu" cq4i57$i34$1@inews.gazeta.pl

> Używam DeepBurnera. Sprawdza się doskonale przy tworzeniu płyt z danymi
> (~40 tys. plików to maksimum, jakie wypalałem), płyt audio (także z MP3),
> a nawet kopiowaniu. Jest przy tym szybki, stabilny i zajmuje mało miejsca.

> CDBurnerXP Pro - próbowałem, niestety był u mnie niestabilny i źle
> wypalał z obrazu.

Dziękuję. :) Zainstalowałem nagrywarkę DVD,
aby nagrywać nim obrazki partycji WXP. Tak
uczynić postanowiłem przed trzema :) niemal
laty i tak postąpiłem. :) Tymczasem okazuje
się, że Nero potrafi nagrać z błędami, i że
na dodatek... Odtworzona z obrazka partycja
jest niestabilna, że tak to ujmę w słowa...
Czasami jest, czasami jej nie ma, a czasami
jej nie ma (jak teraz) a mimo tego jest wi-
doczna: Można z niej czytać i zapewne także
pisać na niej. :) Być może tylko trzeba jej
podmienić stosowny numerek (Michał wie jaki
to numerek i gdzie go szukać) żeby z Unfor-
matted -- uczynić NTFS. Właśnie teraz jedna
z nich się zamieniła w NTFS -- ciekawostka.

Tak więc chyba zacznę inaczej robić obrazki
partycji systemowych WXP. Co ciekawsze, WXP
jest mi potrzebny tylko do nagrywania, gdyż
pod WME miałem problemy zarówno z Nero, jak
i z Clone. :)

--spacja, coby się nikt nie czepiał ;)
  (_______) leszekc@@alpha.net.pl | |