Re: Sens zmiany athlona 1700 na semprona 2600

Autor: Sokolek <sokolek_at_autograf.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 22:20:20 MET

Uzytkownik "aksakos<sioztym> @poczta.fm>" <"aksakos<sioztym> napisal w
wiadomosci news:cq4q4m$b08$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> To moj pierwszy post na ta grupe wiec ma poczatek serdeczne powitania
> dla wszystkich. Mam pytanie zwiazane z prockami amd. Zastanawiam sie nad
> zmiana athlonka 1700+ (AIUGA) na 2600 Semprona. Dodam ze proc chodzi na
> plycie Gigabyte GA7VAX, nie krecicem go (szedl najwyzej na 2200 - chyba
> wina pamieci, nie krecilem go dalej bo mi zasilacz nie wyrabial, teraz
> zmienilem po roku zasilacz i mysle nad mocniejszym procem). Glowna
> kwestia - czy jest sens wymieniac, czy moze lepiej wymienic tylko
> [...]

Na twoim miejscu dokupilbym pamiec, proca masz dobrego a na dodatek mozesz
go krecic jak kolo od roweru :)
Na powaznie: AMD Sempron kosztuje 362.00 (cennik z logosa, www.logos.pl)
jesli swego opylisz za 150 zl to doplacisz 212 zl. A ile masz RAM-u? Jesli
mniej niz 512 to lepiej kup RAM-y. Na proca jeszcze masz czas, moj kumpel
tez ma takiego procka jak ty i ramu 384, a kazda gra mu plywa, Doom tez.