Re: Podlaczanie LCD przez DVI - problem

Autor: Flo <florian6_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 22:21:22 MET

Pamiętnego dnia Fri, 17 Dec 2004 17:45:57 +0100
T0M3K spłodził(a) co następuje:

> Mam problem z monitorem LCD Samsung 173p w trybie DVI.
> Otóż podłączając monitor przez wyjście analogowe D-Sub wszystko jest ok.
> Podłączając go przez wyjście cyfrowe DVI monitor nie działa.

A ja mam odwrotny problem.
W prywatnym kompie mam kartę Radeon Sapphire 9000 VIVO ze złączem
analogowym. Firmowy TV LCD LG 15" na mojej karcie śmiga aż miło. W firmie
mam kartę Radeon Herkules 9000 VIVO ze złączem analogowym i cyfrowym i tu
pojawia się zonk. Na złączu analogowym komp nie odpala. Musiałem na DVI
założyć przejściówkę na analoga i dopiero LCD podłączyć ale......... znowu
zonk. Obraz pływa, a przy zaznaczeniu jakiegokolwiek elementu zaczyna drżeć.
Spotkał sie ktoś z was z takim zjawiskiem? Komp na CRT chodzi bez
zastrzeżeń.

--
I wszystko jasne :)
Pozdrawiam