Podlaczanie LCD przez DVI - problem

Autor: T0M3K <zly_adres_at_op.pl>
Data: Fri 17 Dec 2004 - 17:45:57 MET

Witam
Mam problem z monitorem LCD Samsung 173p w trybie DVI.
Otóż podłączając monitor przez wyjście analogowe D-Sub wszystko jest ok.
Podłączając go przez wyjście cyfrowe DVI monitor nie działa.
Po włączeniu kompa widać komunikaty przy starcie, widać postęp przy
ładowaniu win xp i kiedy ma się pojawić windowsowy napis "Zapraszamy"
monitor sie wyłącza.
Podłączyłem monitor równocześnie przez oba kable i próbowałem spod windowsa
przełączyć się w tryb digital. Jednak w programie producenta monitora Magic
Tune również nie da się tego zrobić - monitor uparcie wraca do trybu
analog. Próbowałem jeszcze w opcjach konfiguracji detonatorów, ale po
wybraniu trybu digital wywala komunikat:
"Your attempt to change current nView display mode settings failed - Error
Code 103"

Próbowałem na sterownikach omegi 1.6177 oraz nvidii 66.93. Za każdym razem
to samo.
Czy ktoś wie w czym może być problem?

konfig:
winx xp pro; cel2.4; Gainward PP! GeForce 4MX 440; Seagate 40, 120 GB;
Chieftec 360W DF

--
GG: 2863637
t_tomek(nospam)op.pl