Re: formatowanie dysku - problem

Autor: Brodi <madmax81_at_no_spaminteria.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 19:51:07 MET

> probowalam przez wiersz polecen - tez nie chce formatowac
> bo pisze ze wolumin dziala

nie da się z poziomu windy sformatować partycji an której on pracuje, to nie
linux :))
> probowalam prze plyte instalacyjna windowsa
> ale tam to w ogole nie mam opcji formatowania dysku...
kłamczuch, jest i to nawet po polsku - chyba Zaawansowany podział dysku

> problem polega na tym ze komp jest nowy i bez mojej
> zgody zostal w nim zainstalowany xp home edition
> ale ja chcialam podzielic dysk na partycje
znam to z autopsi , 160 GB partycja NTFS na której lamerstwo trzyma
wszystko, potem wirusik i smiech (mój oczywiście)

bootit,ranish,partition magic,dosowy fdisk itp

PS:możesz użyć boot cd www.pawiak.neostrada.pl/288.rar (pqmagic i pqdi)
(nagrać jako boot image FDD 2.88 MB np w nero)