formatowanie dysku - problem

Autor: gab <gabizalWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 18 Dec 2004 - 19:25:44 MET

nie moge sformatowac dysku pod windowsem xp pro
probowalam juz najprostszego formatu w 'moj komputer'
(pisze ze nie mozna dokonczyc formatu)

probowalam przez wiersz polecen - tez nie chce formatowac
bo pisze ze wolumin dziala

probowalam prze plyte instalacyjna windowsa
ale tam to w ogole nie mam opcji formatowania dysku...

problem polega na tym ze komp jest nowy i bez mojej
zgody zostal w nim zainstalowany xp home edition
ale ja chcialam podzielic dysk na partycje

z poczatku wgralam aktualizacje xp pro
ale pozniej juz pelna instalacje - tam gdzie jest opcja podzialu na
partycje pokazuje C:partycja1 [NTFS] 76309MB
i obszar nie podizelony na prtycje 8MB

przy czym nic tu si enie da zmienic, nic usunac, nic dodac....
help please!

gab